Mapujeme, čo sa deje v zákazníckych mysliach, vraví o UX Michal Blažej

Introduction
Mapujeme, čo sa deje v zákazníckych mysliach, vraví o UX Michal Blažej

Ešte pred pár rokmi skratke UX nerozumel na Slovensku takmer nikto. Našťastie, dnes už si nutnosť dizajnovať produkty na základe používateľských potrieb uvedomujú ľudia zo všetkých oblastí produktového dizajnu – od developmentu až po zákaznícky servis.

Na to, ako sa z firmy Lighting Beetle, ktorá robila weby, IT support aj marketing, stalo UX štúdio, bol zvedavý Kamil Aujeský z Youtube talkshow Marketing Backstage. Pozrite si, ako jeho otázky zodpovedal spoluzakladateľ Michal Blažej.

V rozhovore sa dozviete:

  • či je UX na Slovensku známym pojmom?
  • ako sa z developerskej firmy stalo UX štúdio?
  • čo vlastne robí UX štúdio?
  • ako UX súvisí s marketingom?
  • akú má Lighting Beetle víziu do budúcnosti?
  • akých má Lighting Beetle klientov?
  • čo robí Slovenská UX asociácia?
Author

Dominika Babulicová

Marketer with passion in building communities around brands with a positive impact— LB* during working hours, TEDxBratislava on her spare time.

View Comments
Next Post

Easy UX innovation hacks we have learned at the NNg conference

Previous Post

How to measure customer satisfaction using online reviewing system