Hľadáme content marketéra pre Lighting Beetle*

Introduction
Hľadáme content marketéra pre Lighting Beetle*

Sme dizajnové štúdio – cez 40 talentovaných ľudí, ktorí sa venujú výskumu zákazníkov, testovaniu použiteľnosti, prototypovaniu, grafickému dizajnu a front-end developmentu. Na Instagrame nájdeš fotky z nášho života. UX dizajnu sa venujeme už 12 rokov, realizovali sme projekty v 15 krajinách sveta. Medzi našich klientov patria napríklad Dôvera, Martinus, Union a Orange. Sme certifikovaní od Nielsen Norman Group a stabilne rastieme už 6 rokov.

Prechádzame zmenou propozície a refreshom brandingu. Máme kvalitný produkt, jasné USP, silný claim aj vizuálny jazyk. Teraz marketingový tím dizajnového štúdia Lighting Beetle* rozširujeme o pozíciu Content marketing špecialistu.

Máme o tebe jasnú predstavu

Hľadáme marketéra, v ktorom sa snúbi ideamaker, writer aj manažér kampaní. Radi si tvorbu odborných výstupov držíme in-house. Takže viac ako posúvača taskov externým copywriterom hľadáme niekoho, kto sa sám zahryzne do produkcie a proma obsahu. Či už ide o menšiu kampaň na sociálnych sieťach alebo veľkoformátovú produkciu showreelu.

Chce to mindset kreatívca, novinársky prístup aj manažérske zručnosti, teda vedieť:

  • porozumieť produktu a značke, vidieť “big picture” aj zazoomovať na detail
  • vcítiť sa do cieľovky a vymýšľať komunikačné koncepty, ktoré ju bavia,
  • vyspovedať k témam kolegov dizajnérov, ale aj klientov či odborníkov z fachu,
  • syntetizovať zložité odborné informácie do zrozumiteľných pútavých výstupov,
  • manažovať kolegov a dodávateľov, ktorí sa podieľajú na tvorbe obsahu,
  • dohliadať na konzistentnosť tonality a identity brandu vo všetkých výstupoch,
  • a hlavne písať, editovať, publikovať, promovať a odznova.

Na naplnenie tejto roly budeš potrebovať takúto výbavu:

Máš v portfóliu rôzne content marketingové výstupy a kampane.

Máš skúsenosť so správou sociálnych sietí značky alebo produktu.

Text je tvojím hlavným pracovným nástrojom, píšeš rýchlo a pútavo.

V slovenčine nepotrebuješ korektora a ako editor zlepšíš každý text.

Vieš písať pre digitál, rozumieš základom SEO, PPC aj algoritmom.

Máš plynulú angličtinu, proofreadera potrebuješ len na veľké formáty.

Zvládaš aj multimédiá, upravíš si jednoduché vizuály, strihneš video.

A tieto zručnosti ti pri výberku budú výhodou:

Máš prehľad a slovnú zásobu v téme (digitálneho) dizajnu a UX.

Ovládaš základy projektového riadenia a vieš spolupracovať v tíme.

Business manager a social media publikačné nástroje ti nie sú cudzie.

Zvládneš pracovať aj s dizajnérskymi nástrojmi ako napríklad Figma.

Čo budeš v LB* robiť...

  • Textovať malé (mailingy, web...) aj veľké formáty (PR články, prípadovky, lead magnety...).
  • Starať sa o sociálne siete, teda vytvárať obsah aj manažovať základné platené kampane.
  • Tvoriť obsahový kalendár, ktorý bude v synergii s ďalšími marketingovými iniciatívami.
  • Podieľať sa na budovaní partnerstiev, hľadať priestor pre umiestnenie obsahu (médiá...).
  • Sledovať a analyzovať výkon svojich aktivít aj distribučných kanálov a optimalizovať ho.
  • Briefovať grafika, programátora či ďalších dodávateľov pri tvorbe jednotlivých výstupov.
  • Podieľať sa na napĺňaní marketingových cieľov a tvorbe celkovej marketingovej stratégie.

...a teraz konkrétnejšie

Okrem toho, že už poznáme tvoje úlohy, vieme ti prezradiť aj niektoré projekty, ktoré prejdú pod tvoj tvorivý palec. Môžeš zatvoriť oči a predstaviť si, že o pol roka sedíš pod obrovským oknom v našom novom ofise v Pradiarni a robíš približne toto:

1. Produkcia Minimum Viable Podcast

Blíži sa deň publikovania ďalšej epizódy nášho podcastu. Nahrávanie, pri ktorom vždy manažuješ hosťa aj produkciu, máte za sebou. Teraz sa venuješ tvorivej práci na spracovaní epizódy a príprave kampane.

2. Positioning na sociálnych sieťach

Popri manažovaní obsahu na ostatných sieťach experimentuješ s novým komunikačným konceptom na Twitteri. Meriaš dopad svojich aktivít, sleduješ trendy a vymýšľaš, ako inovovať a zefektívniť svoj prístup.

3. Písanie ďalšej prípadovej štúdie

Klientovi sme odovzdali úspešný dizajn a dizajnéri ti do marketingového briefu vyplnili všetky detaily o projekte. Brief spracúvaš do prípadovky, s grafikom vymýšľate dizajn a animácie a pripravuješ sprievodnú kampaň.

Pri práci sa budeš neustále stretávať s dizajnérmi, programátormi, stratégmi, obchodníkmi, ale aj s našimi klientmi a dizajnérskou komunitou. Nová pozícia v marketingovom tíme LB* je modulárna a umožní ti rozvíjať sa v tých oblastiach, ktoré preferuješ, s presahom aj do UX, biznisu a leadershipu.

Čo ti ponúkame

  • Mesačná hrubá mzda je pre juniora od 1 100 EUR, intermediate do 1 600 EUR.
  • Mesačná mzda je fixná. Zisk firmy si každý štvrťrok (nie štvrtok) delíme vo forme bonusov. Predstav si to ako 13. či 14. plat (a ak sme šikovní, aj viac).
  • Preferuješ fakturáciu? U nás je ekvivalent nákladov superhrubej mzdy samozrejmosťou – pre juniora od 1 530 EUR bez DPH, intermediate do 2 207 EUR bez DPH.

V LB* sa riadime kolektívnym zdravým rozumom. Hovoríme o sebe, že benefity nemáme, lebo ich nepotrebujeme. Tieto veci sú pre nás súčasťou našej DNA:

  • Preplatenej dovolenky dostaneš toľko, koľko budeš chcieť, PN-ky koľko budeš potrebovať. Schvália ti ju kolegovia, nie šéf, a nemusíš ju nikomu dokladovať.
  • Vieme ti zabezpečiť všetko, čo k práci potrebuješ, ak to nerozbiješ – telefóny, počítače, iPady atď.
  • Pánom alebo paňou svojho času si je každý sám.
  • O veciach sa bavíme otvorene, rovnako ako teraz tu. No b*llshit.
  • Veľký priestor na rozvoj v tom, čo chceš robiť. Dáme ti na to čas aj peniaze.
  • Párty a teambuildingy? Máme vlastný stroboskop a parostroj...
  • Na firemné pomery nadštandardná káva a štandardný čaj.
  • Sme Greta-friendly, robíme si swapové eventy, používame minimum papiera... A aj ten je recyklovaný.
  • Pracujeme z domu aj z officeu. Podľa nálady aj podľa potreby.

Ako nás kontaktovať?

Pošli e-mail na jobs@lbstudio.sk s predmetom Content marketing specialist, v ktorom:

  • uvedieš relevantné skúsenosti s prácou content marketéra – pokojne pošli ukážky, ktoré tieto skúsenosti dokumentujú,
  • vyargumentuješ, prečo je tento job pre teba vhodný (z nášho aj tvojho pohľadu),
  • oceníme, keď telo e-mailu bude obsahovať motivačný list,
  • priložíš svoj životopis a motivačný list (ak ti z nejakého dôvodu nevyhovuje dať ho do tela e-mailu).

Žiadosť každého uchádzača si starostlivo prejdeme a tých, ktorí spĺňajú našu predstavu o novom contenťákovi, poprosíme o vypracovanie zadania a/alebo pozveme na pohovor (zvolený postup závisí aj od tvojich predchádzajúcich referencií k pozícii). Určite však každý ašpirujúci LB* content marketing specialist dostane na svoju reakciu spätnú väzbu. Vážime si tvoj čas a venujeme ti ten svoj.

PS: Tykáme si :)

Author

Dominika Babulicová

Marketer with passion in building communities around brands with a positive impact— LB* during working hours, TEDxBratislava on her spare time.

View Comments
Previous Post

Minimum Viable Podcast #9: Chief Innovation Officer Petra Dzurovčinová